11. jaan 2021

Õmblusmamsel ikka rõõmus

Aasta number jälle vahetunud ja Õmblusmamslil aeg väike järelehüüe teha. 
 2020 aastat tahetakse ilmselt paljude poolt ära kägistada kuid Õmblusmamslil on jätkuvalt kõik kenasti. Kui maailm läheb hulluks, ei pea ju mina koos maailmaga minema. Õnneks võimaldab töö iseloom ilma ja olusid kõrvalt kaeda. Koondama pole veel hakatud ning ülemusel täiesti suva, mida ma nina ees kannan või kandmata jätan. Üksi töötades on ka omad head küljed. 
Eks on ka põhjust keksimiseks. Täitus minu suuuur unistus ehk siis olen teppimismasina õnnelik omanik. Unistus on tõepoolest suur hõivates vähemalt poole õmblustoast ja oma esimese õmblusmasinaga ei saa gabariitidelt ning võimsuselt võrreldagi. Esimene oleks äärepealt kogu eluks õmblemise isu ära võtnud. Õnneks on lapse närvisüsteem üsna paindlik. Sedavastu viimane töötab nagu loom.
Teppimismasin, lapitekkide teppimine  Nüüdseks on mul uue masinaga ära tepitud kolm vana voodilina ja kolm lapitekki ning käsi oleks juba teppimisteenuse osutamiseks üsna kindel. Hinnakirjaga olen pisut hätta jäänud aga ega siis head masinat pole mõtet tühjalt seista. Esimeseks teppimispääsukeseks oli mul see üüberkevadine tekike mil suurust 230 x 200 cm. Väike värviteraapia hallitoonilisel ning pimedal aastaajal. 


lapitehnika, lapitekkide müük

 Edasine suurteos sobib antud ajahetkega ja minu tütre magamistoa toonidega rohkem kokku. Mõnikord on vaja ka omadele jopedele ning jõulukingitustele mõtelda. Keskel oleva mustri nimi on "Vanaema täht". Ilus muster ja täpselt selline, mida mitte just väga noor ema oma lapsele kinkida võiks. Sellist pead ringi käima ajavat tepingut poleks ma ilma oma vastse tehnikaimeta teha saanud. 

lapitekk suurele voodile, lapitekkide teppimine

Kui ma blogisse juba sattusin, siis ka pisut statistikat. 2020 aastal nägid ilmavalgust 70 erinevas suuruses lapitekki, 10 mängutekikest, 6 patja ning hunnik igatmasti pudi-padi. Sealhulgas iseenesele ainult ühed trikotaažist püksid. See viimane on üle aegade kõige kehvem tulemus ja nii ilma kui eelmisel aastal pole Õmblusmamsel ennast veel jätnud. Kujutasin ette, et jõuan omale veel ühe pluusi õmmelda kuid tuleb tõdeda, et mul on lihtsalt väga hea kujutlusvõime ning pisut napilt aega. Lähen ja häbenen nurgas. 

Kommentaare ei ole: