8. veebr 2021

Taliharja tähtsamad tähed

Juba ammu ei jaksa Õmblusmamsel blogisse pista kõike, mis masina alt tuleb. Masina alt on muidugi lai mõiste ning tavaliselt hõlmab see nädalas vähemalt paari beebitekikest. Kuidagi tuleb ju OÜ Õmblusmamslil hinge sees hoida ning beebitekikesed ja nende valmimise kiirus on osutunud selles osas tänuväärseks abimeheks. Ilma nendeta oleks mu kangaladu raskuse tõttu läbi põranda vajunud ja pankrot terendaks. Paraku jah, põeb Õmblusmamsel raskekujulist kangaostutõbe ning ka selles öökullitekis on lapikesi minu eelviimasest ostuorgiast, kui läksin piltlikult vaid paari nööbi ja jupikese püksikummi järele. Nüüd olen ma saavutanud taseme, et isegi väga enam ei põe selle pärast, et kokku ahmatud kangad  riiulisse ära ei taha mahtuda. Eks olen lihtsalt lasknud käppadel kiiremini käia. 



Nüüd võiksin jätkata veel viie öökullitekiga sest kui ports öökullimunasid kätte satub tuleb nad ju kõik välja haududa. Aga seda teine kord sest selle aasta kõige suurem töö  (vähemalt esialgu) on olnud 160 x 105 suuruses hallid tähekesetekid. Kuna tehtud sai kaks peaaegu ühesugust lapitekki siis andis päris korraliku töömahu välja ja hallide kangaste maht vähenes riiulis märgatavalt. Eks siis on jälle põhjust poodi minna. :)


Kommentaare ei ole: